Waarom Wies?
MKB bedrijven zijn steeds meer gericht op het behoud van hun vakmanschap. Tevens is het vakmanschap het goud in het bedrijf en is het van belang het beste uit mensen te halen. Het zorgen voor een goede balans in de belasting en belastbaarheid van haar medewerkers is cruciaal.
Hierdoor kunnen beide partijen op een prettige, plezierige en gezonde manier duurzaam met elkaar samenwerken.
U als ondernemer wordt volop in beslag genomen door de business. HR de aandacht geven die uw medewerkers verdienen kan dan in gedrang komen. Ik help u graag om deze belangrijke taak op een professionele en zorgvuldige manier uit te voeren.
Daarbij neem ik u het uitvoerende werk uit handen en kunt u zich richten op het beleid.
Daarbij neem ik u het uitvoerende werk uit handen en kunt u zich richten op het beleid.
Wat zeggen klanten?
Ik kan Wies van harte aanbevelen en zal haar zonder aarzeling inhuren in situaties waarin een professionele goede HR manager gezocht wordt. Haar humor en mensgerichtheid waren een stimulans voor collega’s en medewerkers op momenten waarop dat nodig was.Een invoelende maar ook daadkrachtige HR professional!
De laatste 2 jaar heb ik met Wies samengewerkt om het Verzuim binnen NTS in beeld te krijgen en te verlagen. Ik heb Wies hierin leren kennen als een HR adviseur die uitstekend weet hoe ze lijnmanagement moet coachen.Overtuigend, ondersteunend en altijd kijkend naar oplossingen!
Wies Jansen is een zeer betrokken deskundige HRM vakvrouw, zeer toegankelijk, praktisch en proactief. Ze haalt energie uit de omgang met mensen, (eigen) initiatieven, vindingrijkheid en resultaten. Wies is tactvol, sympathiek, geïnteresseerd in mensen en sociaal zeer vaardig.Een echt mensen-mens!
Wies heeft het complete functiewaarderingstraject binnen ons bedrijf opgezet en geïmplementeerd. Zij heeft dit op een slagvaardige en enthousiaste wijze volbracht, waarbij onze medewerkers zorgvuldig zijn geïnformeerd. NTS Botech heeft hiermee meer grip op haar personele kosten.